Zomeroogst wordt CONFITUUR ten voordele van Uganda
Met het bestuur van de vzw een Hart voor Uganda hebben we lekkers in de maak ten voordele van onderwijs voor meisjes.
In het najaar maken we terug soep en vegan spaghetti saus - datum volgt - stay tuned!
Voor lekkers bij het ontbijt hoef je echter niet te wachten.
Het zomerfruit wordt in onze tuinen geoogst en omgetoverd tot de (h)eerlijkste confituur.
Nu al in de aanbieding: frambozen, rabarber, kersen, jostabes/rabarber.
Blijft >een jaar goed, maar vers écht wel het lekkerste!
5€ / grote pot 3€ klein potje
