zaterdag 27 januari 2018

Terug "thuis"



Om 3u35 was ik wakker, en … niet meer geslapen.  Veel te onrustig.
Dus, tegen dat Thierry mij  (om 6u) komt ophalen, sta ik al klaar beneden met al mijn tassen.

Alles gaat vlotjes, rond 8u zit ik op mijn gemak een tasje koffie te drinken in de luchthaven, ingecheckt en bagage afgegeven.  Nu ben ik rustiger.
Ook op het vliegtuig voel ik me kalm.  Ja, ik ga een stukje naar huis.   

Als we beginnen te dalen, om te landen in Entebbe, dan beginnen de zenuwen weer.  Ook hier verloopt alles vlot, in een goeie 10 minuten sta ik buiten, met al mijn bagage.  En ja, tussen al de wachtenden, staat er eentje met een brede lichaam, Kato! 

Ik snuif de lucht op, ik voel de aangename warmte, oooh, zalig.

We rijden in Kato z’n nieuwe auto, ziet er goed uit, naar de Backpackers, waar we tot in de late uurtjes zitten bij te praten.  Er is zoveel te bespreken.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten