maandag 3 september 2018

Nkuringo in de regen


Ik ben terug in Nkuringo, de plaats die mij al van mijn eerste bezoek naar Uganda trok.
Het heeft deze namiddag geregend, zodoende is er niet zoveel volk in het Trade Center.  Maar toch is het een leuk weerzien en een warme begroeting met velen.  Net zoals bij mijn vorige bezoek, is Patricki weer de eerste van alle kinderen die mij komt begroeten, met een grote glimlach.    Het is hier nog vakantie in school, zodoende zijn er niet veel kinderen in het Trade Center, en spijtig genoeg ook geen Titus.  Hij en z’n zusje Lovence zijn naar huis, Buhoma.   

Het is hier mistig en koud.  Het regenseizoen is hier al volop bezig.  Dat wil niet zeggen dat ze een regenjas aandoen.  De meesten hebben dat niet.  Maar of ik hier nu in het warme, droge seizoen kom, of nu in het koude, natte seizoen, de kinderen lopen met dezelfde kleren rond.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten