vrijdag 13 november 2020

Nieuwe avonturen, ook in corona-tijd

Ja lieve lezers,

ik sta klaar voor mijn volgende Uganda-avontuur, de 12de keer, en het zal weer een totaal andere reis worden.

Je zou kunnen zeggen 'overschaduwd' door corona, maar neen, dit houdt mij niet tegen.  Een mondmasker dragen, dat ben ik ondertussen gewoon.  Handen proper houden, is zowiezo al de norm als je reist in Afrika.  

Waar ik heel benieuwd naar ben, hoe druk of juist 'hoe niet druk' zal het zijn.  Ik herinner nog dat mijn vader in 1997 een cruise op de Nijl deed, kort na een aanslag daar.  Iedereen had schrik, en mijn vader ... die genoot van het mooie land en het kleine aantal toeristen.  

Zowiezo zie ik op mijn Uganda-reizen niet zoveel andere toeristen.  Al zeker niet in Nkuringo.  Maar nu vraag ik mij toch wel af, wie ik zal tegenkomen ... Ik hou jullie op de hoogte !


Geen opmerkingen:

Een reactie posten