vrijdag 3 maart 2017

A Certificate of Appreciation



Vandaag moeten we eerst naar Primary School.  
Headteacher Francis wacht mij op, samen met nog enkele leerkrachten zoals Alex en Ben, en de Chairman van de kerk, Laurence De kinderen staan klaar om te zingen voor mij.  Het is mooi om te zien dat ze voor een groot stuk hun verlegenheid naar mij toe overwonnen hebben.  Sommige van de meisjes zingen uit volle borst. Dit doen ze liever dan debatteren, dat is duidelijk.  

Ik krijg van Francis een ‘Certificate of Appreciation’ om al wat ik in school gedaan heb. 
Dit is zeker een mooie herinnering aan deze school.


Terwijl de kinderen voor mij zingen en dansen, gaat het natuurlijk door mijn hoofd, ik kom terug en ik blijf weer 3 maand!  Headteachter Francis zou graag hebben dat ik verder Engelse les blijf geven, vooral om de jongeren te stimuleren in het beter spreken van Engels.  Als ik dit doe, ga ik mij hier goed op voorbereiden.  Thuis op zoek gaan naar een lerares Engels die mij hierin kan helpen.


Ook ‘Mister Kato’ wordt bedankt voor zijn bijdrage.  Dit is waar, Kato mag ook bedankt worden.
Hij was er altijd bij om mij te helpen en te steunen waar nodig was.

Titus, 4 jaar, komt ook meedansen. Titus is één van mijn nieuwe 'grote' vrienden. Ik zal dit kereltje missen. En de anderen ook!







Eén van de kinderen nodigt mij uit om mee te dansen.  En ik nodig dan op mijn beurt Francis uit om te dansen.  Dit onder groot jolijt van iedereen, want blijkbaar ken ik deze dans al beter dan Francis.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten