woensdag 19 juli 2017

Een man voor Mahoro



In de namiddag hebben we Baby-Class.  Dit zijn bijna allemaal nieuwe vrouwen, die dus nog niet veel over mij weten.  Ze vragen dan ook of ik getrouwd ben en kinderen heb.  Als ze horen dat ik single ben, zegt Goreth (een lief klein oud vrouwtje), dat ze mij wel aan een schone jongen kan helpen.  Charity en ik schieten in een lach.  Ja, Goreth vind mij een mooie en goeie vrouw, ik verdien dan ook een goeie en knappe man.  

Het feit dat ik geen kinderen hebben, kunnen deze twee oudere vrouwen (Goreth and Fausta) toch wel begrijpen, want inderdaad, anders zou ik daar niet zijn.  Nu heb je veel meer kinderen, dan alleen je eigen kinderen, bevestigen ze mij. En ja, dat is waar


Als we aan Goreth vragen 'hoe oud ze is', ze weet het niet meer.   




Geen opmerkingen:

Een reactie posten