maandag 6 februari 2017

Hoe reageren op mijn blog ?

Ik krijg via facebook en via mijn mail berichtjes van jullie dat het niet lukt om een reactie te plaatsen op mijn blog.
Ik zal proberen jullie hierin even wegwijs te maken.

Eerst moet je een Google-account aanmaken (als je deze nog niet hebt); dit doe je als volgt:
1. Onderaan elk van mijn berichten, kan je een opmerking invoeren, bij 'geen opmerking'
2. Voer jouw opmerking in
3. Profiel selecteren
4. Google-account
5. Publiceren
6. Account maken (zie onder het kadertje, in blauw)
7. Maak uw google-account
8. Ga akkoord met de Privacy voorwaarden (pijltje volledig naar beneden)
9. Uw email-adres verifiëren

Nu heb je een goolge-account:
1. Voer jouw opmerking in (onderaan het bericht)
2. Profiel selecteren
3. Google-acoount
4. Voer jouw emailadres en wachtwoord in
5. En dan kan je jouw opmerkingen publiceren

Hopend dat jullie er nu wel in slagen!

Warme groeten,
Mahoro

Geen opmerkingen:

Een reactie posten