vrijdag 3 februari 2017

Kisoro, een leuk stadje

Als ik over Uganda spreek, dan heb ik het vooral over Nkuringo.  Maar mijn horizon breidt zich geleidelijk aan uit.  Af en toe hebben we genoeg van het plattelandsleven, en trekken we naar het dichts bij gelegen stadje, namelijk Kisoro.  De eerste keer dat ik hier kwam, kwam dit druk en chaotisch over, maar dat heb ik nu niet meer.  Ik ken de weg, ken de goeie plaatsjes, ken ook al wat mensen, ... Ja, ik begin mij hier ook al thuis te voelen.


En die goeie adresjes zijn, ...

natuurlijk de CoffeePot, onze (Kato-Evarist-ik) favoriete plek voor een lekkere koffie, een lekkere pizza, ... en super lekkere koekjes en gebak gemaakt door Alex!


Om te overnachten, Sawa Sawa Guesthouse.  Simpel, héél proper, met het nodige comfort. Lief en  vriendelijke personeel. En een heel lekker continentaal ontbijt. Zeker een aanrader!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten