dinsdag 15 augustus 2017

Mijn laatste week in Mbabazi's School

Mijn laatste week in Nkuringo! Ik bedoel van deze drie maanden.  Natuurlijk kom ik terug! Maar wanneer? Dat is de vraag die iedereen mij stelt. 'When are you coming back?' En ik weet het echt niet!

De vorige keer, begin maart, kon ik iedereen zeggen dat ik terugkwam in juni, omwille van de trouw van Conso en Moses.

Ik vertel iedereen ook, wat de waarheid is maar wat sommigen vergeten, dat ik naar huis moet om 'centjes' te verdienen.  Ja, ook al ben ik een muzungu, en denken sommigen dat wij het geld voor het rapen hebben, toch moet ook ik gaan werken om te kunnen leven.

We hebben vier verschillende klassen, en ik elke klas wil ik ze succes wensen, en dat ik ze zal missen, en in gedachten bij hen zal zijn.  We hebben een nieuw motto : NEVER GIVE UP !



Wel grappig dat de meeste vrouwen niet weten wat 'klinken' is.  Ze zijn dit verre van gewoon!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten