woensdag 2 augustus 2017

Women-Power

Na een studenten-weekje, volgt een vrouwenweekje.
Eerlijk?
Natuurlijk heb ik meer deugd van dit vrouwenweekje, vandaar mijn titel 'WomenPower'.


Dit zijn Sandra en Blossom.  Sandra is de boekhoudster van Chris (Singing Gorilla), en Blossom komt hier 6 weken werken als vrijwilliger (Paramedic) in het Health Center.

Hier genieten we samen van een lunch in de Lodge The Clouds, maar ik kan je verzekeren, de rest van de week was het lokale kost, 'Katogo'!

De mensen hier in community zijn altijd blij om nieuwe gezichten te zien.  Ze heten 'Blossom' van harte welkom.  Als we samen door het Trade Center (de hoofdstraat bij wijze van spreken) wandelen, zie ik één van de studenten van de School van Mercy.  Ik zeg haar 'hello', en blijkbaar komt ze net van het moederhuis.  De oma (mukaka) komt fier met haar kleinzoon naar ons toe.  En Blossom, die duidelijk van kinderen houdt, heeft even later de 2-dagen-oude-baby al in haar armen.


Blossom zal hier 6 weken blijven, en dit zullen zeker 6 intense weken worden voor haar.
Maar net zoals voor mij, zal dit ook voor haar een mooie 'levenservaring' zijn.
Dit is wat een mens z'n leven rijker maakt!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten