zondag 11 december 2016

Bagage-stress

Ja, het is zover, ingepakt en vertrokken.
Of ik een beetje bagage mee had, daar mag je zeker van zijn, het maximum.
2 grote tassen van elk 23 kilo! En dan nog 10 kilo handbagage.
Gelukkig had ik behulpzame sterke mannen mee zodat ik goed en wel kon vertrekken.
Dankjewel Walter en Thierry voor de support!
En ook Mbabazi natuurlijk!

Eens aangekomen in Kigali moest ik wel mijn plan trekken, dat wil zeggen LANG wachten alvorens de bagage toekwam. Toen had ik wel zenuwen. Wat als ... maar dan na een half uurtje bagage numero 1 en dan nog eens 5 minuten later, bagage numero 2! Joepie! En nu, spurten naar buiten want daar staat onze Kato te wachten. En ja, daar stond hij!

Als ik buiten ben, het eerste dat ik dan doe, is de lucht diep opsnuiven. Ooooh, zalig, ... ik voel mij een stukje thuiskomen ...




Geen opmerkingen:

Een reactie posten