woensdag 18 januari 2017

Kleine jongens en meisjes worden groot

De eerste keer dat wij hier in Nkuringo kwamen, was er een optreden van de lokale jeugdgroep.  Deze kinderen, deze jongeren, zongen en dansten toen met zoveel vuur en passie, dat wij hen zeker terug wilden zien en horen.

Ondertussen hebben we al verschillende van deze kinderen mogen zien opgroeien.  En zeker nu ik hier langere tijd ben, leer ik hen beter kennen.  Dat is één van de vele leuke kanten van hier enkele maanden te mogen doorbrengen.  Ik hoop zeker dat na mijn verblijf nu hier, dit verhaal nog een staartje krijgt, want ik ga deze kinderen missen.  Er zijn echte 'zonnetjes' bij.



De jongen in het midden, met het geitenvelletje, is Derrick nu vandaag,  en hieronder, met de rode broek, is Derrick in 2009.




Hierboven met de paarse trui, is Pamera, in 2009, en hieronder met het roze t-shirt, is Pamera vandaag.




De jongen aan de rechtse drum is Benedict, in 2009, en de jongeman hieronder in het blauw, is Benedict vandaag.




En Benedict danst en zingt nog altijd met evenveel enthousiasme.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten